شوخی احسان حدادی با دوربین خبرآنلاین: تو همش می خوای منو ببری تو حاشیه
اطلاعات راجب دو و میدانی.سفارش اطلاعات دو میدانی برای شما.جدید ترین خبر های روز گیلان،ایران،آسیا و جهان رو با ما همراه باشید.
تاریخ : شنبه 16 دی 1391
نویسنده : وحید مهدوی

حدادی که در المپیک 2012 با بدشانسی مدال طلا را از دست داد و به نقره بسنده کرد، می گوید شدیدا به «قسمت» اعتقاد دارد و قسمتش نبوده که در لندن طلا بگیرد. او همچنین می گوید هیچ وقت دوست نداشته جای شخصی دیگر باشد و حاضر نیست جایش را با کسی عوض کند.

فایل دانلود ویدیو


|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
برچسب‌ها: احسان حدادی , پرتاب دیسک احسان حدادی , دیسک , , ehsan hadadi , ویدیو احسان حدادی , مساحبه احسان حدادی , ,
تاریخ : شنبه 16 دی 1391
نویسنده : وحید مهدوی

حدادی که چندی است جهت شرکت در گردهمایی جهانی پرتاب دیسک در ایالت متحده به سر می برد ، کنار آرامگاه مرحوم جلال کشمیری ، رکورد دار سال های نه چندان دور آسیا و اولین پرتاب کننده دیسک ایران که دیسک را بالای 60 متر پرتاب کرد حاضر شد و به ایشان ادای احترام کرد .

احسان در این مورد گفت :« من مطمئنم روح مرحوم کشمیری نیز از این که من به عنوان یک ایرانی توانستم به آرزوی او و همه دوومیدانی کاران ایران جامه عمل بپوشانم خوشحال است.»
او ادامه داد:« مرحوم جلال کشمیری از اسطوره های پرتاب دیسک ایران بوده است.ایشان رکورد دار پرتاب دیسک آسیا،قهرمان پرتاب دیسک و هم قهرمان پرتاب وزنه بوده اند


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
برچسب‌ها: احسان حدادی , دهه 50 , پرتاب دیسک احسان حدادی , دیسک , جلال کشمیری , ehsan hadadi , ,
تاریخ : چهار شنبه 13 دی 1391
نویسنده : وحید مهدوی

سال میلادی 2013 مبارک 3سال دیگه تا برگزاری این مسابقه باقی مانده(المپیک 2016)

Feliz 2013! Apenas 3 anos para todos vocês estarem aqui conosco.
 Happy 2013! Only 3 years to see everybody here partying with us.
 Foto/photo: André Lobo / Riotour


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
برچسب‌ها: 2016 , Feliz 2013! Apenas 3 anos para todos vocês estarem aqui conosco , Happy 2013! Only 3 years to see everybody here partying with us , المپیک 2016 , olympics 2016 ,
تاریخ : دو شنبه 11 دی 1391
نویسنده : وحید مهدوی

در چند ماه اخیر که ولادت امام رضا(ع) بود  دوندگان دوی ماراتن گیلان به سوی مشهد دویدند.در مسابقات(شبیه به مسابقه) مارتن 3 دونده در 14 روز با کوشش فراروان از حرم خواهر امام رشت به سوی حرم امام رضا دویدند.که با برنامه ریزی این دونده ها با چند ساعات کم،خواب شب رو گزراندن.یکی از دوندگان گیلانی به نام امیر رنجی دونده ی خمامی که عکس این دلیر دونده رو می توید در زیر این مطالب مشاهده کنید.

و در خبر دوم درباره ي اين موضوع

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید دفاع مقدس ، امیر رنجی دونده خمامی به همراه چند دونده دیگر ، از شهرستان رشت به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) دویدند . این حرکت ارزشمند و زیبا با استقبال مردم و مسئولین همراه بود . به مناسبت این حرکت ارزشمند اداره ورزش و جوانان شهر خمام برای وی مراسم تجلیل برپا کرد و از زحمات این عزیز قدردانی کردند . احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهر خمام در شروع مراسم  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس سخنرانی خود را آغاز کرد و در ادامه به تشویق و تحسین  امیر رنجی این جوان برومند پرداخت . این مراسم با حضور بخشدار ، رئیس شورای بخش و مسئول سیاسی انتظامی شهر خمام و همچنین حضور احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهر خمام به همراه رؤسای چند هیئت ورزش برگزار شد. در پایان این مراسم از امیر رنجی با اهداء هدایی نقدی و غیر نقدی تقدیر بعمل آمد . رنجی در گفت و گویی کوتاه درباره انگیزه خود گفت : ما حرکت حرم تا حرم را به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام دادیم و امیدوارم توانسته باشیم تا حدودی به وظیفه خود عمل کرده باشیم.

همچنین این دوندگان به زود به سوی کربلا حرم امام حسین میدوند.

و زمان حرکت این دوندگان در همین وبلاگ نمایش داده میشود.


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
برچسب‌ها: amir ranji , امیر رنجی , ماراتن , گیلان , کربلا , دوومیدانی , مشهد , امير رنجي دونده , دوندگان دوميداني , دونده , ,
تاریخ : چهار شنبه 6 دی 1391
نویسنده : وحید مهدوی

هیت دو میدانی شهرستان رشت در روز دوشنبه تاریخ: 91/10/04 در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت مسابقه ای در مقطع ابتدایی برگزار کرد.که این مسابقه جدا از رکورد گیری دانش آموزان استعدادیابی در این مقطع انجام شد.

این مسابقه در 3 ماده:60متر،800متر و پرش طول برگزار شد.

در این مسابقه از 4تیم شرکت کردند که3 تیم از مدرس های مختلف  آورده شد و باشگاه یادگار امام با 1تیم در صدر جدول قرار گرفت.

عکس هایی از این مسابقه.

برای دیدن عکس در سایز بزرگ وعکس های بیشتر به ادامه مطلب بروید.

!!!!!به ادامه مطلب بروید!!!!!


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
برچسب‌ها: ابتدایی , دوومیدانی , هیت , رشت , نونهالان , مسابقات ابتدایی , دبستان , دومیدانی , ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ خودتون خوش اومدید.جدید ترین خبر ها رو با ما همراه باشید.نظر یادتون نره.